Feladat
Újrapozícionáló kampány a magyar piacon közel 30 éve működő METRO Nagykereskedelemnek, melynek célja, hogy megmutassa, a folyamatosan változó környezetben is segíteni tudja a HoReCa és kiskereskedelmi partnereit.
Challange
Egy őszinte, releváns insight megtalálása: a METRO akkor lehet sikeres, ha az általa kiszolgált vállalkozók sikeresek. „A te sikered a mi szenvedélyünk” kampányszlogen jól hozza a lényeget: a piac szereplői egymásra vannak utalva, akár kicsik, akár nagyok.
Ötlet
Hazai vendéglátósokon és kiskereskedőkön keresztül ábrázoltuk a vállalkozók küzdelmes mindennapjait a talpon maradásért, a vendégek, vásárlók igényeinek kielégítéséért, ami meghozhatja nekik a sikert. Erre kötöttük rá a METRO-t, aki a háttérből támogatja a vállalkozókat jól átgondolt szolgáltatásával és jó áraival.
A kampány ATL lába mellett masszív digitális lábat is kapott. Itt az alapüzenetet bontjuk ki még jobban, további betekintést adva vállalkozóink mozgalmas életébe, küzdelmeibe, valamint a METRO ezt támogató szolgáltatásaiba.
Segíthetünk a projektedben?
Kattints az alábbi gombra, írj nekünk! Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.