• Image kampány

    METRO

    • # campaign
    • # communication
    • # content
    • # digital
    • # influencer
    • # integrated campaign
    • # media
    • # promotion
    • # social
    • # strategy
    • # TVC

Feladat

Újrapozícionáló kampány a magyar piacon közel 30 éve működő METRO Nagykereskedelemnek, melynek célja, hogy megmutassa, a folyamatosan változó környezetben is segíteni tudja a HoReCa és kiskereskedelmi partnereit.

Challange

 Egy őszinte, releváns insight megtalálása: a METRO akkor lehet sikeres, ha az általa kiszolgált vállalkozók sikeresek. „A te sikered a mi szenvedélyünk” kampányszlogen jól hozza a lényeget: a piac szereplői egymásra vannak utalva, akár kicsik, akár nagyok.

Ötlet

Hazai vendéglátósokon és kiskereskedőkön keresztül ábrázoltuk a vállalkozók küzdelmes mindennapjait a talpon maradásért, a vendégek, vásárlók igényeinek kielégítéséért, ami meghozhatja nekik a sikert. Erre kötöttük rá a METRO-t, aki a háttérből támogatja a vállalkozókat jól átgondolt szolgáltatásával és jó áraival.

A kampány ATL lába mellett masszív digitális lábat is kapott. Itt az alapüzenetet bontjuk ki még jobban, további betekintést adva vállalkozóink mozgalmas életébe, küzdelmeibe, valamint a METRO ezt támogató szolgáltatásaiba.

Segíthetünk a projektedben?

Kattints az alábbi gombra, írj nekünk! Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.

[ErrorDialogTitle]

asdfasdfasd