Feladat
Termékbevezető kampány a magyar piacon most megjelenő Romanoff vodkának.
Challange
Egy mindenki által elérhető, mégis minőségi vodka bemutatása.
Ötlet
Az új termék színes háttere, gazdag hagyománya és felhasználhatóságának sokoldalúsága adta az insightot, miszerint az életünk döntések sorozatából áll. A világ gazdag és bonyolult, boldogságunkat benne döntéseink határozzák meg. Ez alapján született üzenetünk és az új márka kibontakozásához tág teret adó, emelkedett szlogen is: Romanoff. A döntés szabadsága
Filmjeink a döntés szabadságának hétköznapi, szórakoztató, termék közeli értelmezését mutatják be. A TVC mellett a print és digitális megjelenés is az alapüzenetet bontja ki célcsoport-specifikusan.
Segíthetünk a projektedben?
Kattints az alábbi gombra, írj nekünk! Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.