Feladat
Termékbevezető kampány a magyar piacon most megjelenő Romanoff vodkának.
Challange
Egy mindenki által elérhető, mégis minőségi vodka bemutatása.
![](/data/media/6/work-36-challange.w700.png)
Ötlet
Az új termék színes háttere, gazdag hagyománya és felhasználhatóságának sokoldalúsága adta az insightot, miszerint az életünk döntések sorozatából áll. A világ gazdag és bonyolult, boldogságunkat benne döntéseink határozzák meg. Ez alapján született üzenetünk és az új márka kibontakozásához tág teret adó, emelkedett szlogen is: Romanoff. A döntés szabadsága
Filmjeink a döntés szabadságának hétköznapi, szórakoztató, termék közeli értelmezését mutatják be. A TVC mellett a print és digitális megjelenés is az alapüzenetet bontja ki célcsoport-specifikusan.
Segíthetünk a projektedben?
Kattints az alábbi gombra, írj nekünk! Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.